// הרצאה

שחקן נשמה

ההרצאה של טלסניקוב משלבת את סיפורו האישי והמטלטל של עולה חדש בלי שפה שמנסה להתאקלם לבדו בזמן שהוריו עסוקים בחיפוש פרנסה, ההבנה שניחן בכישרון-על, החיבור לאבא שלו שהפך למאמן שלו והפרידה המטלטלת באחת. ההרצאה משלבת הומור עצמי, סיפורי הישרדות וצמיחה, משברים והתפתחות והרבה עוצמה שמגיעה מכוח פנימי שדחף אותו לניצחון.

ז'אן טלסניקוב שחקן כדורגל מקצועי לשעבר.
ז'אן שיחק בביתר ירושלים (זכה בשתי אליפויות מדינה(, בנבחרת ישראל) 21 הופעות בינלאומיות, 4 שערים (ושיחק בסקוטלנד בליגה הבכירה).
סיים לימודי קולנוע בקמרה אובסקורה וב-סם שפיגל, ובגיל 35 פרש אחרי ששיחק קרוב ל-25 שנה.
בעשור האחרון, עבר הכשרות רבות במוסדות מקצועיים בארץ ובחו"ל,
עבד כמאמן ומנהל מקצועי במספר קבוצות נוער ובוגרים והיה חלק מצוות האימון של נבחרת הנשים עד גיל 19 באליפות אירופה.

פעם בזמן שרצתי בווינגייט על המסלול
הופיע מולי איש מבוגר ושאל אותי חצי בצחוק, חצי ברצינות:
"לאן אתה רץ ידידי?"
עניתי לו: "לתוך עצמי אני רץ, לתוך עצמי.
הילד כבר בן 46 וכנראה ימשיך לרוץ כל חייו…

שחקן נשמה

על המרצה

נעים מאוד, ז'אן טלסניקוב,
שחקן ומאמן נבחרות ישראל, מאמן מנטלי לספורטאים הישגיים ומנטור לחיים.

מה תקבלו בהרצאה?

השראה

העצמה

סיפור חיים

התפתחות

הומור

הצלחה

למי ההרצאה מתאימה?

מה אומרים עליי

דני פרישמןהמלצה להרצאה "מגרש החיים"
קרא עוד
​ ז׳אן הוא איש מיוחד, חם, חכם, צנוע ומעורר השראה והוא נכנס לנו ללב. ההרצאות שלו מאוד סוחפות, מלאות תשוקה וייחודיות. לז׳אן יש כריזמה אינסופית והאופן הבלתי אמצעי שבו הוא נוגע בקהל שלו (ילדים ומבוגרים כאחד) נוגע בקהל שממש מצטרף אל מסע החיים שלו על העליות, המורדות וההתמודדות עם הטרגדיות, הכישלונות המקצועיות והאישיות וההצלחות האדירות.
יריב דמתימנהל מקצועי של מחלקת הנוער הפועל כפר סבא
קרא עוד
את ז'אן טלסניקוב תמיד הכרתי כשחק כדורגל. במהלך קורס מאמנים, אחת ההרצאות הייתה של ז'אן. אני זוכר שבסיום לא יכולתי לקום מהכיסא מרוב שהוקסמתי. לאחר שנתיים בערך, הייתי במפגש בחוג בית. שוב, הוא תפס אותי על הדרך בה הוא מתמודד עם החיים בעזרת עולם הכדורגל וכמה זה בוער בו עם תשוקה עוצמתית. שם ידעתי שאני צריך להיפגש אתו.
חנית רצהבי מנהלת בקופת חולים כללית מחוז דן פ"ת
קרא עוד
הזמנתי את ז׳אן להרצות למנהלים בכירים בארגון הבריאות בו אני עובדת. "מגרש החיים" הרצאה שהיא חוויה , הרצאה מעניינת ומעוררת השראה אשר לא מניחה לך הרבה לאחר שהסתיימה- את זה אמרו המשתתפים לא אני. בקיצור חברים אם אתם מחפשים לעורר את עצמכם ואת הסובבים אתכם לאהוב , לחלום , לחשוב , לדבר , לפעול לתרגם ולחיות אבל לחיות באמת, לא ליד החיים. ז׳אן הוא האיש שיקרב אתכם למצוא ולהתמסר בתשוקה למסע של מטרת חייכם. כותבת מילים אילו באהבה גדולה והערכה, חנית רצהבי.
יניב אזאצימאמן במכבי צור שלם
קרא עוד
ההרצאה "שחקן נשמה"
היתה פשוט מדהימה.
תודה רבה.
ענת נחושתאי מעצבת ומנטורית לחיים.
קרא עוד
הזמנו את ג׳אן אלינו להרצאה. בקהל היו אנשים בגילאים שונים ממתבגרים ועד פנסיונרים. כולנו, בלי יוצא מן הכלל, יצאנו מהערב הזה נפעמים לנוכח האישיות הכריזמטית והסוחפת של ג׳אן, אף עין לא נותרה יבשה. סיפור החיים הבלתי רגיל, הצמיחה והגדילה ממש בר, הצחוק והעצב, נשזרו יחדיו וגרמו לנו לשבת מרותקים הוא סחף אותנו לתוך הסיפור שלו בכשרון רב, ז׳אן מרצה בחסד, חובה לכל אדם להכיר את ההרצאה ואותו, מומלץ בחום רב!!
הקודם
הבא

עוד הרצאות וסדנאות של ז'אן

רוצים להזמין אותי אליכם להרצאה?

מלאו את הטופס ואדאג לחזור אליכם עם הצעת מחיר ופרטים נוספים. או צרו איתי קשר ישירות (:

מבין לקוחותיי